Tuesday, November 24, 2009

aliff oh aliff :D



so, i went jogging just now. not exactly jogging la actually. bella and ayep, my adk2 yg tersayang naik basikal and i was forced to teman diorang since my bibik nak masak and all. masa dah sampai hilir 6, which dah jauh la from my house, my adek2 pecut and i kejar diorang mcm orang gila because i was scared to be left alone. then, they stopped and pecut balik. i was like 'SHIIIIIIIITT' penat gila oh nak kejar en. then, i jalan alone dgn muka mcm takut gilaaa -.-' lepastu, aliff dataang. he was like 'are u okay?' i just nodded. then, he asked 'nak i teman balik ke?' hahaha, i pun mcm 'okay' :D ngeee, we took the long way back home. we talked about my life in asrama and he's life in sekolah. on our way there, ada lah this RemPiTzz yg kacau2 and ckp benda2 bodoh. me and aliff buat bodoh jelah. sampai je my house, i ckp 'thank you and byebye' pastu, die pun baalik :( he's cute oh, haih. sekarang, everyday i nak jogging ;P