Thursday, October 29, 2009

stupid taxi driver -.-'

SHITTY!
so, i ade piano class tau. my mama ckp die tak sempat nak bwk i, so i terpaksa la kan naik teksi with my bibik. ada this pasar tani thingy dekat bwh jambatan which was located near my house. well, too bad la en. so, tadi depan my house gila babi punya jam and kereta langsung tak bergerak. and it was hard to search for a taxi, i suggested jalan kaki je pergi but my bibik kan baik, die ckp tak nak i sakit and yada yada yada. so, we waited for like half an hour just to wait for a taxi. then, ALHAMDULILLAH jumpa :D hahaha, i melompat kegembiraan! ngeee, masuk masuk je i kene marah. the taxi driver tu ckp 'eh eh, cepat la naik! terhegeh-hegeh plk?!' i was like WTF doh pak cik ni! dahlah tadi hujan and tempat tu gila ber'lecak' (however u spell it) and then, tibe2 pakcik tu plk emo emo! babi gila -.-' on the way pergi, i dgn baik hatinya, nak tunjuk la shortcut pastu dia blh plk ckp i salah jalanlah apalah. sumpah i mcm nak shave misai die (; hahaha, then sampai my tempat yg dituju! then, i salam my bibik and terus blah without saying tq to that emo taxi driver -.-'